sobota, 21 grudnia 2013

Konkurs

Okej, są tylko 3 osoby, ale nie ma moich rodziców i weszłam na laptopa, a to lepsze niż pisanie na telefonie :)
Napiszę co i jak, a może będzie więcej osób?
Chodzi, więc o imagin świąteczny, nie ma znaczenia z którym z chłopców.
Najlepiej jak byście mi wysyłali je na gg, gdyż tam mam lepszy dostęp niż np. na pocztę:)
Numer: 47311307
Jeżeli nie będziecie mogli napiszcie w komentarzu swoją propozycję, a ja gdy uda mi się wejść spróbuję pomóc:)
Możecie wysyłać swoje prace do 25.12. a 26.12 postaram się ogłosić wyniki :)
Chciałam ogłosić je 24.12 w wigilię, ale za późno się z tym obudziłam, no i wyszło jak wyszło :)

Jeżeli będzie więcej osób to zrobię na miejsce: 1,2 i 3, a jeżeli tylko te 3 osoby to dodam ten jeden najlepszy moim zdaniem :)
Powodzenia, czekam :) x

1 komentarz:

  1. Nominowałam się do Liebster Awards. Więcej dowiesz się tutaj :http://1d-my-life-opowiadanie.blogspot.com/p/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń